Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Konference AI & Byznys představila osobnosti v nejen oboru umělé inteligence. Panelové diskuze a přednášky se uskutečnily 16. května 2024 v pražském Karlíně, nabídly pohled pod pokličku byznysových kouzel a představily návštěvníkům inovativní řešení v oboru.
Po loňské změně vizuální identity Raiffeisenbank následuje rebranding privátního bankovnictví, které mění název z původního Friedrich Wilhelm Raiffeisen na Raiffeisen Private Banking. Nabídka produktů i servis zůstává beze změny.
Otevírací doba poboček Raiffeisenbank a lhůty pro platební styk
První prosincový týden získávají klienti poslední verzi Raiffeisenbank mobilní aplikace pro letošní rok. Mezi novinky patří možnost přidat si profilovou fotografii, rozdělit útratu nebo přidat si na plochu telefonu widgety s častými příjemci.
Raiffeisenbank zvítězila v kategorii Zodpovědná banka roku 2023 v soutěži Mastercard Banka roku. Toto prestižní ocenění si banka zasloužila díky svým aktivitám zaměřeným na snížení uhlíkové stopy, zpřístupnění bankovních služeb sociálně slabším klientům a podpoře rovnosti žen ve vyšších manažerských pozicích.
Raiffeisenbank a reklamní agentura Ogilvy se mohou radovat z úspěchu. S komunikačním konceptem SAMOZŘEJMĚ se za dlouhodobé budování značky umístili na druhém místě v prestižní soutěži Effie. Ta hodnotí nejefektivnější reklamní kampaně a jejich přínos, v Česku se pořádá již od roku 1997.
Raiffeisenbank 14. listopadu spouští službu Platba na kontakt. Klienti tak budou moci odeslat platbu pouze se znalostí telefonního čísla příjemce. Raiffeisenbank bude patřit mezi prvních 6 českých bank, které tuto možnost nově zavádí.
V rámci druhého kola akce Milostivé léto využilo nabídku splatit dluhy vůči Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelně 57 klientů, kterým byly odpuštěny pohledávky v celkové hodnotě více než 12 milionů korun. Akce trvala od 1. září do 31. listopadu 2022.
Otevírací doba poboček
V rámci CEE SME Banking Awards 2022 zvítězila Raiffeisenbank v kategorii nejlepší online banking pro malé a střední podniky v regionu střední a východní Evropy. Slavnostní předávání cen CEE SME Banking Awards se konalo během konference #CEE22 SME Banking Club dne 25. listopadu 2022 v Praze.
Hodnota vývozů během září pokračovala v meziročním růstu přesahujícím 20 % a aktualizovaná predikce Indexu exportu se posunula optimističtějším směrem, i když nadále predikuje snížení meziročního tempa pozvolna až do blízkosti 10 % v prvních měsících příštího roku. „Vysoká meziroční čísla ale do jisté míry vysvětluje srovnávací efekt – například očekávaný meziměsíční pokles hodnoty vývozů okolo 0,5 % během října by vystačil na to, aby se meziroční tempo udrželo nad 20 %,“ upozorňuje Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank.
Raiffeisenbank úspěšně dokončila poslední krok – migraci klientů v projektu Receivable Financing Platform, jehož hlavním cílem bylo přinést klientům moderní online řešení pro správu a financováni pohledávek, zejména pak pro produkty na bázi faktoringu.
Otevírací doba poboček
Výhled pro export se podle aktuálního výpočtu Indexu Exportu znovu mírně zhoršil, když pro závěr roku predikuje meziroční pokles do výše 5 % a pro začátek nového roku jen slabý růst. „I přesto výkon českého exportu, měřený celoroční hodnotou vyvezeného zboží, překoná předkovidové úrovně a zapíše si nový historický rekord v blízkosti 3,9 biliónů korun,“ vysvětluje Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank.
Od 1. prosince je Kamila Makhmudová novou finanční ředitelkou a členkou boardu Raiffeisenbank. Primárně se bude věnovat finančním aktivitám Raiffeisenbank, Raiffeisen Leasing a Raiffeisen stavební spořitelny. Zároveň bude přispívat k rozvoji banky, zejména směrem k nedávným akvizicím.
Češi, kteří v posledních 12 měsících rekonstruovali své nemovitosti, zaplatili nejčastěji 50 tisíc korun. Pro 7 z 10 byla cena potřebných materiálů vysoká a každý desátý využil produkt banky nebo stavební spořitelny. Vyplývá to z průzkumu agentury NMS Research pro Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelnu.
Celkem 61 % Čechů žije ve společném soužití, z toho 18 % má před svým protějškem tajemství týkající se financí a 5 % vlastní tajný účet. 58 % respondentů má účty oddělené a 39 % společné. Zjistil to průzkum NMS Market Research realizovaný pro Raiffeisenbank.
Otevírací doba poboček
Raiffeisenbank se stala jediným vlastníkem Raiffeisen stavební spořitelny. Transakci potvrdila Česká národní banka.
Počet uživatelů mobilního bankovnictví Raiffeisenbank v listopadu poprvé přesáhl počet uživatelů internetového bankovnictví. Alespoň jednou za měsíc využilo mobilní bankovnictví 55 % klientů banky, 54 % využilo internetové bankovnictví a 29 % použilo oba kanály. Alespoň jeden digitální kanál použilo 82 % všech klientů banky, což je jedno z nejvyšších čísel nejen na českém, ale i světovém bankovním trhu.
Klienti Raiffeisenbank, kteří mají účet i u jiné banky, si jej mohou nově připojit do internetového bankovnictví Raiffeisenbank a získat tak přehled o svých dalších účtech. Díky nástrojům zpřístupněným směrnicí PSD2 banka umožňuje zobrazovat zůstatky, transakční historii či detaily účtu jiné banky přímo v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Otevírací doba poboček Raiffeisenbank a lhůty pro platební styk
První prosincový týden získávají klienti poslední verzi Raiffeisenbank mobilní aplikace pro letošní rok. Mezi novinky patří možnost přidat si profilovou fotografii, rozdělit útratu nebo přidat si na plochu telefonu widgety s častými příjemci.
Raiffeisenbank zvítězila v kategorii Zodpovědná banka roku 2023 v soutěži Mastercard Banka roku. Toto prestižní ocenění si banka zasloužila díky svým aktivitám zaměřeným na snížení uhlíkové stopy, zpřístupnění bankovních služeb sociálně slabším klientům a podpoře rovnosti žen ve vyšších manažerských pozicích.
Raiffeisenbank a reklamní agentura Ogilvy se mohou radovat z úspěchu. S komunikačním konceptem SAMOZŘEJMĚ se za dlouhodobé budování značky umístili na druhém místě v prestižní soutěži Effie. Ta hodnotí nejefektivnější reklamní kampaně a jejich přínos, v Česku se pořádá již od roku 1997.
Raiffeisenbank 14. listopadu spouští službu Platba na kontakt. Klienti tak budou moci odeslat platbu pouze se znalostí telefonního čísla příjemce. Raiffeisenbank bude patřit mezi prvních 6 českých bank, které tuto možnost nově zavádí.